torsdag 3. november 2011

Dersom sommeren hadde vært lenger….

IMG_0792

…. Hadde kanskje maisen blitt moden? Det ble den desverre ikke, vi har vel ikke hatt den flotteste sommeren egentlig… Men i dag var det deilig ute. varmt og fint, sol og høst. Å sitte ute i fint høstver gir ny energi, noe som trengs inni mellom!

IMG_0788

Når man går litt rundt og kikker finner man alltid restene av sommeren liggende, mye som må ryddes bort og ikke alt som kommer til å holde en sesong til. Så kan man jo begynne og planlegge neste sommer, og så krysse fingrene for at den blir super, varm og fin!

Nå har jeg fyrt i ovnen og skal krype sammen under teppet og se på gamle opptak av serier man egentlig aldri får tid til å se. Greit med en alene kveld med fjernkontrollen inni mellom! Jenta er frisk og mammaen tilbake på jobb. Herlig..!

1 kommentar:

Trulte sa...

Nisseluer er supert! Gleder meg til å se de ferdig tovet :)De minste jentene mine elskier blåfjell, og har både luer og votter. I år har jeg tenkt å strikke luer og votter til noen av fadderbarna mine.