tirsdag 9. august 2011

Repeat…

003

Det holder liksom ikke alltid med ett. Noen ganger må man jo ha to, i forskjellige farger slik at det vil passe nesten uansett hva en har på seg eller hvilket humør dagen har…

005

Det ble som sist gang, men med en gang mindre mønster og litt mer riller på slutten, men fortsatt bare 4 nøster. Her kan dere se og lese om det. Kjenner høsten begynner og komme. Har ikke sommer følelse lenger og det er helt greit og gå på arbeid. Så da passer det godt og ha to nye sjal liggende til det blir kaldt tenker jeg.

006

Nå skal jeg gjøre mannen min glad og gå ned og rydde i noen esker i boden. Man må jo pakke ut en gang liksom… Med RadioNorge i bakgrunnen tenker jeg at det skal bli orden på boden også!

Ha en flott dag!

5 kommentarer:

Misemor sa...

Takk for svar under her. Da kan det hende at med oppgitt pinnestørrelse så blir det riktig størrelse, men du syntes sikkert den ble penere med mindre pinnestørrelse... Sånn er det jo noen ganger. Uansett; igjen takk for svar, nå ble jeg litt klokere. Ha en fin dag. =)

KRØLLEMIKKEL sa...

Flott sjal. Kjekt å rydde litt også! ha en fortsatt fin uke.

Brit sa...

Vakkert sjal, såg skikkelig deilig og mykt ut! Øsnker deg en god kveld:)

gyldenkron sa...

Så flott sjal

duBedåre sa...

Uh, dette så lekkert og superdeilig ut! Kunne godt tulla meg inn i et sånt i dag. Kos deg med det!