tirsdag 23. november 2010

Min PIF er kommet!!!

IMG_0437
For en stund tilbake kastet jeg meg med på en PIF hos Camill med bloggen Mille makes. Og når sant skal sies har det hele gått i glemme boken. Så en dag kom det en ukjent pakke i posten. Det var da vel rart, jeg hadde da IKKE bestillt noe, greit nok å være distre, men dette tok kaka.
IMG_0439
Men inni var det en virkelig hyggelig ting. Mitt eget nett til strikketøyet, og med den herlige rød bunnen! En hyggelig gest. Og en flott Pay It Forward gave!!!
IMG_0440
Så TUSEN TAKK Camilla. Dette var hyggelig!!!!! Den er allerede i bruk og den er virkelig kjekk!!
Nå er det min tur til å ha PIF. Vil du bli med? Reglene er som følger:
  1. Du må ha en blogg, så du kan vise fremm hva du får og hva du sender videre.
  2. Du må ville gjøre noen GLAD!
  3. Du må sende gaven avgårde innen 365 dager.
Så, kunne du tenke deg å motta en gave fra meg innen 365 dager?
De 3 første som melder seg vil motta en gave, og de må gjøre det samme når de har mottatt gaven! Gøyalt sa du? jeg synes iallfall det er spennende! 

EDIT: Nå er det fullt. 3 stk har meldt seg. De 3 første var : Siri fra strikk og tøys, Siri fra reSIRIkulert og Guro fraHobby og turboks mamman
Da er det vel bare å sette i gang da!  

6 kommentarer:

Strikk og tøys sa...

Kjempestilig veske!

Jeg kunne godt tenke meg å få en gave, og å sende videre :-)

reSIRIkulert sa...

Du har vore skikkelig heldig som har fått slik ei gåve! ;o)
Denne leiken har eg sansen for..

GURO sa...

så fin veske, og så koselig å få iposten når du minst venter det.. jeg vil også gjerne være med på leken.. godt å høre at man har god tid... klem

guro

Torunn sa...

Så gøy!! Lykke til! :)

medina sa...

DEt var enfin veske dufikk. Ser ut til å være enartig lek. Jeg vil også gjerne være med.

mille sa...

Hyggelig å lese at kurven falt i smak :) Lykke til med dine PIF-gaver!